#post-footer-autor { width: 90%; height: 67px; background: #e6e6e6; border:3px solid #b3b3b3; margin: 8px 0px 8px 0px; font-family: 'Trebuchet MS',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif; } #autor-img { /* Avatar */ width: 54px; height: 54px; background: #fff; float: left; margin: 7px; } #autor-box { padding-right: 5px; margin: 0px; } #autor-box p{ / * Style text description * / font-size: 12px; padding: 10px; margin: 0; text-align: justify; text-transform: normal; color: #666666; } #autor-box a{ / * Style linked text * / color: #000fcc; text-decoration:none; } #autor-box a:hover { color:#7780ee; text-decoration:underline; }

ΜΠΑΡΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΕΣ

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ..ΠΟΝΑΕΙ..ΚΑΙ ΝΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ..

Απόψε ....................







μου λείπεις πολύ!!!






όπως και κάθε βράδυ......







Η ζωή σε κρατάει μακριά μου................


Μα εγώ θα πάω κόντρα στην ζωή και θα είμαι εδώ να περιμένω.............


Εδώ και ας μου λείπεις...................!!!!!!!!!!!






Απόψε δεν λέει να τελειώσει η νύχτα .............


Γιατί απόψε σε έχω τρομερή ανάγκη να σε νιώσω δίπλα μου......







να ακούσω την ανάσα σου..........






να δω τα μάτια σου.........






να ακούσω την καληνύχτα σου στο αυτί μου ψιθυριστά..........






να νιώσω την ζεστή σου αγκαλιά .........






να νιώσω προσκεφάλι τα χέρια σου..........






να κλείσω τα μάτια και να νιώθω ακόμη τα μάτια σου επάνω μου.......







να ξυπνάω και να σε κοιτώ για να σε χορτάσω....






να νιώθω τα χέρια σου να προσπαθούνε να με κάνουν ένα με σένα.....






να νιώθω την αγάπη να μου πλημμυρίζει την καρδιά.......






έχω ανάγκη απόψε εσένα......










Είμαι εδώ!!!!!










Όταν σκοτεινιάζει .. νιώθω απέραντο κενό....






Είναι οι νύχτες που δεν έχουν τελειωμό...!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

XIONI

ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ

FACEBOOK

whos.amung.us - visitor maps

HOROSKOP

ΠΟΣΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ %