#post-footer-autor { width: 90%; height: 67px; background: #e6e6e6; border:3px solid #b3b3b3; margin: 8px 0px 8px 0px; font-family: 'Trebuchet MS',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif; } #autor-img { /* Avatar */ width: 54px; height: 54px; background: #fff; float: left; margin: 7px; } #autor-box { padding-right: 5px; margin: 0px; } #autor-box p{ / * Style text description * / font-size: 12px; padding: 10px; margin: 0; text-align: justify; text-transform: normal; color: #666666; } #autor-box a{ / * Style linked text * / color: #000fcc; text-decoration:none; } #autor-box a:hover { color:#7780ee; text-decoration:underline; }

ΜΠΑΡΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΕΣ

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ΑΓΑΠΑ ΜΕ







Αγάπα με

Αγάπα με, για να μπορώ να κοιμηθώ,

να μη φοβάμαι το σκοτάδι.

Αγάπα με, για να μπορώ να ζεσταθώ

και μα μη νιώθω μοναχός μου αυτό το βράδυ.

Αγάπα με, για να έχει νόημα η ζωή μου,

για να αντέχει όλες τις πίκρες το κορμί μου.

Αγάπα με, για να μπορώ να συνεχίσω

και τη ζωή μου άμα θες θα σου χαρίσω.

Αγάπα με για να μπορώ να κοιμηθώ,

όνειρα όμορφα να βλέπω,

τους εφιάλτες να ξεχνώ,

όταν στο πλάι μου θα σ’ έχω.





 

Αγάπα με για να θυμάμαι πως υπάρχω,

για να μη νιώθω πως πεθαίνω.

Αγάπα με, αγάπα με, αγάπα με

για να μπορώ να ζω και ν’ ανασαίνω.

<

Δεν ζητάμε πολλά, να μας αγαπούν θέλουμε, μόνο να μας αγαπούν,

για να ζούμε να αναπνέουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι.








Τα ωραιότερα λόγια μίας αγάπης

κρύβονται πίσω από τη σιωπή ενός βλέμματος!

Ότι δεν ακούγεται

δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

XIONI

ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ

FACEBOOK

whos.amung.us - visitor maps

HOROSKOP

ΠΟΣΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ %