#post-footer-autor { width: 90%; height: 67px; background: #e6e6e6; border:3px solid #b3b3b3; margin: 8px 0px 8px 0px; font-family: 'Trebuchet MS',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif; } #autor-img { /* Avatar */ width: 54px; height: 54px; background: #fff; float: left; margin: 7px; } #autor-box { padding-right: 5px; margin: 0px; } #autor-box p{ / * Style text description * / font-size: 12px; padding: 10px; margin: 0; text-align: justify; text-transform: normal; color: #666666; } #autor-box a{ / * Style linked text * / color: #000fcc; text-decoration:none; } #autor-box a:hover { color:#7780ee; text-decoration:underline; }

ΜΠΑΡΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΕΣ

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

ΧΩΡΙΣΜΟΣ









Μόνη στο σπίτι μια τραγική φιγούρα μέσα στο μισοσκόταδο ,χαμένη στις προηγούμενες σκηνές που αναπαριστούσε με το μυαλό της ένα ρίγος διαπέρασε το κορμί της έπνιξε ένα λυγμό που έκαψε τα σωθικά της κύλησαν τα δάκρυα από τα μάτια στα χλωμά μάγουλα της  έβλεπε την ζωή της να κυλά μπροστά της σαν κινηματογραφική ταινία .

{ Που πήγαν  τόσα χρόνια γάμου?αναρωτήθηκε
που πήγε η ευτυχία μου }






Χάθηκαν μέσα σε λίγες ώρες, εντελώς ξαφνικά .
Χάθηκες μες στην σιωπή τις νύχτας αφήνοντας με μόνη χωρίς να ξέρω τι ...;..,
και που ...;..?
Δεν υπάρχει ζωή χωρίς εσένα ακούς? ...;.
Δεν είσαι εδώ  μόνο την ηχώ μου ακούω ...;
Πως τα γκρέμισες όλα ...; 
που βρήκες το κουράγιο ,το σθένος να πετάξεις τόσα που ζήσαμε μαζί ? ...;
Δεν σκέφτηκες τι θα απογίνω τώρα μόνη ...;. 
τι μου μένει να κάνω πια ...;.?
Όλα  αυτά ήθελα να πω αλλά τον κοιτούσα & άκουγα αυτά που έλεγε ...;.
στα αυτιά μου ακούω ακόμα τις τελευταίες λέξεις αντηχούν απόκοσμα & όμως είναι αληθινό όλο αυτό ...;
{Λυπάμαι Λέτα πρέπει να χωρίσουμε περάσαμε καλά μαζί αλλά όλα έχουν ένα τέλος ...;.}






Εγώ τον κοιτούσα άφωνη δεν μπόρεσα να ορθώσω λέξη ήταν ξαφνικό αναπάντεχο η καρδιά μου κόντευε να σταματήσει.
Λέτα με ακούς ...;
πες κάτι Μίλα μου?..
Εγώ κοιτούσα μόνο δεν έβγαινε ήχος,κυλούσαν μόνο τα δάκρυα μου
Λέτα φεύγω μου είπε πάλι ...;
Εγώ  ακίνητη είχα παγώσει ένιωθα πως το αίμα μου κρυστάλλωσε ξαφνικά
Εντάξει αύριο που θα είσαι καλυτέρα θα τα πούμε ...;..
Άνοιξε την πόρτα και έφυγε .
Εγώ έμεινα στο ίδιο σημείο ούτε ξέρω πόση ώρα ένιωθα άδεια ήταν σαν να με άδειασε φεύγοντας
Δεν ήξερα τι να σκεφτώ ...;. 
τι έκανα λάθος ...;..
Πως ξεπερνά κάνεις τον πόνο ...;
την θλίψη..την πίκρα ...;την απογοήτευση ...; ...;
Πως εγκαταλείπει τα όνειρα του ...; ...; ...; ...;&  πως ξέχνα και αφήνει πίσω 20 χρόνια γάμου ...; ...;. 
πως κάνει το επόμενο βήμα ...;..





ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΤΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ...;.

Πως συνεχίζει άραγε κάποιος ...;. & πως μαθαίνει να ζει με μια αγάπη που ποτέ δεν θα πεθάνει ...;.που θα ζει για 
ΠΑΝΤΑ ...;.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

XIONI

ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ

FACEBOOK

whos.amung.us - visitor maps

HOROSKOP

ΠΟΣΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ %