#post-footer-autor { width: 90%; height: 67px; background: #e6e6e6; border:3px solid #b3b3b3; margin: 8px 0px 8px 0px; font-family: 'Trebuchet MS',Trebuchet,Arial,Verdana,Sans-serif; } #autor-img { /* Avatar */ width: 54px; height: 54px; background: #fff; float: left; margin: 7px; } #autor-box { padding-right: 5px; margin: 0px; } #autor-box p{ / * Style text description * / font-size: 12px; padding: 10px; margin: 0; text-align: justify; text-transform: normal; color: #666666; } #autor-box a{ / * Style linked text * / color: #000fcc; text-decoration:none; } #autor-box a:hover { color:#7780ee; text-decoration:underline; }

ΜΠΑΡΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΕΣ

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

ΣΚΕΨΕΙΣ


Μη μου λές πόσο το θέλω και αν το θέλω δεν μπορώ να το αντέξω, είσαι τόσο μακρυά μα και τόσο κοντά μου και νιώθω σαν να ξεπηδούν από μέσα μου ανάσες υστερίας... ναι γιατί μόνο ως ανάσες μπορώ να τις δώ, αυτές τις φωτιές που ξεπηδούν από μέσα μου και με κάνουν να παραμιλώ, με κάνουν να γίνομαι κάτι άλλο από αυτό που είμαι, από αυτό που νομίζω πως είμαι!!!!









Πόσο θέλω να σ΄αγγίξω.... να σε νιώσω.... να ακουμπήσω πάνω σου.... να σε μυρίσω!!!!Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο... περιμένω....απλά και καρτερικά.... Είχα ξεχασει τον κινδυνο.... είχα ξεχασει το πόσο με εμπνεει αυτό που είσαι και δεν μου αρέσει αυτή η ώρα των συνειδητοποιησεων.... την μισώ αυτή την ώρα!Μισώ το πόσο συναισθηματική γίνομαι.... γιατί μαζί σου κυριαρχεί το ένστικτο.... και αυτό σε κρατάει στην σκέψη μου.... αυτό σε γαντζώνει στην ψυχή μου!Δεν σε ξέρω καλά και όμως υπάρχεις γύρω.... στον αέρα που να αναπνέω.... στα νεύρα και στις εντάσεις μου, στο χαμόγελο και στα όνειρα μου!Τόσο αντιφατικός πάντα όσο και τα συναισθήματα μου.... Τόσο σκληρός στις αντιδράσεις σου και τόσο μα τόσο δικός μου...... τόσο απόμακρος και τόσο κόντα μου..... Σε θέλω....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

XIONI

ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ

FACEBOOK

whos.amung.us - visitor maps

HOROSKOP

ΠΟΣΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ %